گزارش کارآموزی مکانیک، در نمایندگی پارس خودرو

دسته بندي : فنی و مهندسی » مکانیک
توضیحات:
گزارش کارآموزی مکانیک، در نمایندگی پارس خودرو، در قالب فایل word و در حجم 33 صفحه.

بخشی از متن:
اگر چنانچه موتور در حالتهاي شتاب گيري و يا در مواقعي كه موتور زير بار قرار مي گيرد، افت قدرت يا سرعت آشكار مي شود، بررسي زمان جرقه موتور امري ضروري مي باشد ويا اينكه ممكن است سيستم سوخت رساني در ارسال سوخت مناسب و كافي داراي نقايصي باشد و يا اينكه ممكن بنا به دلايل خاصي دلكو را از حالت فيت (اصلي)خود خارج شده باشد (به خاطر تكانهاي شديد جاده و يا عوامل ديگر).
در هند بوك ما (hand book) يا كاتالوگ هاي خودرو، تايمينگ استاتيك (آوانس اوليه) (حالت كاركرد خلاصي موتور )توسط شركتهاي سازنده در نقطه مرگ بالا يا BTDC تنظيم شده است ومقدار آن نيز ذكر گرديده است.
تنظيم اين نمونه پولي ها آسان مي باشد، معمولاً مقداري بالاتر از نقطه مرگ بالا توسط يك خط لامت زده شده است. براي ارائه يك تنظيم صحيح، درجه هاي درج شده بر روي پولي ميل لنگ بايد به واحدهاي طولي طبق فرمولي كه ارائه شده است، تبديل گردد. قطر پولي كه مي توانيد آن را بايد با خط كش اندازه گيري نمايد به حالت 3:14 در طي 360 درجه تقسيم كنيد. اعداد درج شده بر حسب درجه نمايانگر ميزان آوانس ميباشد.
فواصل بين درجه ها برحسب اينچ بايد در نقطه مرگ بالا (كمي پايين تر از آن از لحاظ عملي) در جهت سانتيگراد علامت زده شود.
1-در پوش دلكو را برداشته و موتور را برگردانيد تا جايي كه سرچكش برق دلكو به طرف شمع شماره (ترمينال خروجي ) يك قرار بگيرد تا جايي كه درست زمان شروع باز شدن پلاتين ها باشد.
2- به علامتهاي (شاخصها) روي پولي ميل لنگ كه براي تايمينگ موتور است توجه لازم را مبذول داشته باشيد و با گچ يا هر چيز ديگر كه خواندن آن راحتر باشد مقدار آن را علامت بزنيد در موقعي كه سازنده علامتهاي مدرج را درج نكرده  باشد (در حد فاصل نقطه مرگ بالا) خود صاحب خودرو بايد علامتهاي تايمينگ را محاسبه كند.

فهرست مطالب:
بررسي و تنظيم تايمينگ موتور (زمان جرقه)
چگونگي علامت زدن پولي ميل لنگ
چگونگي تنظيم آوانس اوليه و تنظيم كردن موقعيت قرار گيري دلكو
سيستم جرقه = قسمت شمع ها
براي بستن شمعها به طريقه زيرعمل كنيد
بررسي نقايص فني شمعها
پمپهاي سوخت (بنزيني)
پمپ بنزيني مكانيك
عملكرد بخش خلاء
عملكرد پمپ بنزيني
آزمايش پمپ سوخت
آزمايش فشار
آزمايش حجم وتوانايي
وقتي كه فشار كم است
وقتي فشار زياد است
وقتي توانايي موتور كم است
آزمايش پمپ خلاء
بررسي توسط خلاء سنج
بررسي بدون استفاده از معيارها
سرويس پمپ سوخت
پمپ سوختي الكتريكي
آزمايش پمپ سوختي
آزمايش پمپ سوخت
كاربرات كردن
آمادگي براي عملكرد
دريچه كنترل گرمايي
پيچ كاربراتور
ارتباط دريچه كنترل بخار
خطوط سوخت
پمپ سوخت
تانك سوخت
تراوش مواد و جذب
تميز كننده هوايي
شوك اتوماتيك
شوك ترموستات
بخشهاي مسطح كارتر
بررسي Carburator (كاربراتور)
تعويض كارباتور
ماشين هايي كه كنترل مي شوند
محدود كننده هاي كاربراتور
تعديل پمپ
دسته بندی: فنی و مهندسی » مکانیک

تعداد مشاهده: 17783 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 33

حجم فایل:22 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مهندسی مکانیک

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش