تحقیق بازاریابی بین المللی کشور چین

دسته بندي : علوم انسانی » اقتصاد
توضیحات:
تحقیق بازاریابی بین المللی کشور چین، در قالب فایل pdf و در 21 صفحه.

قسمتی از متن:
ایران و چین به عنوان دو کشور مهم و دو بازیگر اثرگذار در سطوح منطقهای و بین المللی از سابقه ای قابل تأمل و چشمگیر طی چند دهه گذشته در گسترش مناسبات دوجانبه برخوردارند. در بررسی وضعیت موجود میتوان روابط دو کشور را در حوزه های سیاسی اقتصادی نظامی و استراتژیك در سطح مطلوب ارزیابی کرد. با توجه به زمینه ها و فرصتهایی که در برقراری و گسترش مناسبات دوجانبه میان تهران و پکن وجود دارد هم روندهای گذشته و جاری و هم روندهای احتمالی آینده بررسی شده است. مهمترین این فرصتها و زمینه ها عبارتند از: همسویی در برخی حوزه های سیاست خارجی تکمیلگری متقابل اقتصادی و همپوشانی های امنیتی. اما در عین حال روابط دو طرف با محدودیتها و چالشهایی نیز مواجه است که نیازمند مدیریت به منظور حل وفصل با حداقل سازی آنهاست ...

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
وضعیت اقتصادی چین
وضعیت فرهنگی چين
وضعیت سیاسی و قانونی چین
الزامات راهبردی
نتیجه گیری
دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 11133 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:638 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل دانلود به صورت پی دی اف

  • محتوای فایل دانلودی:
    تحقیق درباره بازاریابی بین المللی کشور چین